Google Cam Outdoor wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Google Cam Outdoor wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dirk Coryn 06-03-2020

Goeie camera maar .......

Geschreven voor: Google Cam Outdoor wit

Goeie camera maar zonder ZEER sterk WiFi signaal hoef je die niet te kopen. Camera hangt nochtans géén drie meter van de internetrouter. Regelmatig (meermaals per maand ) valt de connectie weg en krijg je de melding :” iemand heeft de stekker uit het stopcontact getrokken ! “
Alsof er iemand die kan uittrekken als er niemand thuis is. Waarschijnlijk is de hond onder de deur gekropen om die te gaan uittrekken. Gelukkig weet hij wel eerst de lichtschakelaar te vinden. Lol. Kan het niet verkroppen dat ze op zo’n manier hun mankementen verdoezelen. App is goed als hij niet vastloopt, kan soms ellendig lang duren vooraleer je beeld krijgt, vooral als je wilt kijken wie er voor de deur staat. Soms zijn ze al weg vooraleer je gezien hebt wie het was. Voor mij voldoet dit niet, zeker voor die prijs. Voor mij géén aanrader.

Pluspunten

• Mooi beeld

Minpunten

• WiFi connectie
  • Mankementen met verbinding
  • Duur in aankoop
  • Vandaalgevoelig door zichtbare kabel